Intakegesprek

Om een behandeling succesvol te starten is het belangrijk om eerst kennis te maken met de nieuwe patiënt. De huidtherapeuten van Medi Skin Care kijken tijdens een intakegesprek naar uw persoonlijke situatie en bepalen op basis daarvan hoe we u het beste van dienst kunnen zijn. Het intakegesprek duurt ongeveer 15 minuten waarbij de patiënt uitgebreid geïnformeerd wordt over de behandelmogelijkheden. De huidtherapeut stelt in overleg met de patiënt een behandelplan op en geeft een kostenindicatie en het aantal benodigde behandelingen. 

Een intakegesprek bij Medi Skin Care is vrijblijvend. Dat betekent dat u nergens aan vast zit. Als u op een salonlocatie op gesprek komt, betaalt u geen intakekosten. In het ziekenhuis betaalt u 20 euro intakekosten. Deze worden verrekend als u bij ons in behandeling komt. 

Na het gesprek wordt een dossier aangemaakt van de nieuwe patiënt, waarbij het behandelproces wordt bijhouden. Medi Skin Care streeft ernaar een realistisch beeld te scheppen betreft de resutaten die er te verwachten zijn.


Kosten
Tijdens het intakegesprek wordt de behandelprijs bepaald, deze prijs geldt per behandeling. De kosten zijn gebasseerd op de grootte van het te behandelen gebied en de benodigde laserapparatuur.


Behandeling
Voordat wij starten met de behandeling krijgt u een uitleg over de werkwijze. Mocht de behandeling gevoelig zijn, dan wordt dat van te voren aangegeven. De laserbebehandeling wordt herhaald met een interval van 4 tot 6 weken om het juiste resultaat te bereiken. Ieder huidprobleem heeft haar eigen behandeltraject.


Afspraak annuleren
Mocht u uw afpraak willen annuleren of verzetten, dient u dit echter binnen 24 uur te doen. Verschijnt u zonder tegenbericht niet op uw afspraak, dan zijn wij helaas genoodzaakt 50% van de behandelkosten in rekening te brengen.


Nazorg
Na de behandeling kunnen zich huidreacties voordoen, dit kan zich uiten in roodheid en/of lichte zwelling. Wij adviseren om de gegeven adviezen van de huidtherapeute in acht te nemen en thuis op te volgen. Mocht u bij thuiskomst zich toch ongerust maken, kunt u altijd bellen voor advies naar ons centrale telefoonnummer of direct een vraag stellen via onze livechat.